Informatīvie materiāli |
Ievads |
Īsas un jaunākās ziņas |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Kryona vēstījumi 1993-2010 īsumā (turpinājums)10. Bērnu audzināšana, izglītība, slimības. Indigo1001 Ko man jāsaka saviem bērniem, lai viņi saprastu Dieva un Vienotības koncepciju? K: Viņiem tas jau ir zināms. Indigo bērni (vairākumā tagad nāk uz Zemi) nemaz nešaubās, ka Visumā pastāv varens Mīlestības avots, kas uzsāka viņu izveidošanu. Vērsies pie dabas, kā pie piemēra. Tā ir brīnišķīga sistēma, kas apvieno kopā piedzimšanu, nāvi un radīšanu. Tajā bērni ne tikai sajutīs Geiju, bet arī izjutīs pasaules krāšņumu. ... Audzinot bērnus, neaizmirsti demonstrēt viņiem savu mīlestību. Sarunu laikā centies vārdu Dievs nomainīt ar vārdu Gars, lai viņi nejauktu to, ko redz, ar to, ko saka jūsu kultūra. Kā ar disciplīnas jautājumiem manam 12 g. bērnam, kas uzvedas izaicinoši, it īpaši, ja neizdabā viņa iegribām? K: Visiem bērniem jāievēro disciplīnu. Tas viņiem palīdzēs nākotnē, jo iemācīs kontrolēt sevi un pacietīgi izmantot no jums saņemto modeli. Bailes nevar būt disciplīnas problēmas risināšanas metode. Mēģini apspriest ar bērniem viņus interesējošās problēmas vienādā līmenī, nekādā ziņā ne pamācošā tonī. Lai arī viņi jūtas pieauguši. Viņi nevēlas pieņemt tavu kontroli par viņu dzīvi tikai tāpēc vien, ka esi gados vecāks. Viņu apziņa nav gatava saprast, ka kļuvuši vecāki viņi domās savādāk nekā pašlaik. Taču viņi pilnīgi var saprast, ka tieši tu kontrolē visu, kas saistīts ar mājām, naudu, viņu komfortu. ... Pacenties noskaidrot, ko tieši vēlas tavi bērni tavā kontrolētajā jomā. Tas var būt brīvais laiks, iespēja pļāpāt pa telefonu vai sēdēt pie datora. Pēc tam izveido sistēmu, kurā, bērniem piekrītot tavām prasībām (uzvesties saprātīgi), viņi saņemtu atbilstošu atlīdzību. Uz jebkuriem traucējumiem reaģē bez dusmām, bet izlēmīgi. Bērniem jāsaprot, ka viņi paši kontrolē savu realitāti. Vienmēr dodot viņiem atlīdzību par savu uzvedību, dod viņiem vairāk nekā viņi sagaida un tieši tāpēc, ka viņi ir pieturējušies pie norunātā. 1002 Slims bērns. Es ar cieņu vēlētos izturēties pret dēla gara lēmumu šajā iemiesošanās reizē izjust šo slimību. Un tomēr vairāk par jebko citu es sapņoju ieraudzīt viņu veselu. K: Tikai viņš pats var izmainīt savu bioloģiju, jo pats to noteicis. Tomēr neaizmirsti: tava dēla garīgais lēmums izjust slimību attiecas uz jums ABIEM. Tāpēc tev vispirms ir jāpārtrauc pārdzīvot jau notikušo un jāķeras pie sava uzdevuma izpildes. Katru dienu sūti dēlam gaismu, lai dēls saprastu, ka C spējīgs izmainīt pats sevi. Kādreiz viņš to darīs, ja gribēs. Lai tavi vārdi gudra un mīloša tēva vārdi sekmē viņam izjust savu varenību. Nekādā gadījumā neiedves viņam bailes vai nemieru, tikai vīrišķību un uzmundrinājumu. Tad viņš spēs uz visu paskatīties ar citu skatienu un uzdos šo Dievišķo jautājumu: Vai es varu izmainīt savu DNS? Tā uzsāksies dziednieciskais process, kas atbrīvos viņa ķermeņa šūnu struktūru no bioloģiskās nelīdzsvarotības. Daudzi to jau darījuši un veiksmīgi. 1003 Slims bērns jau pasaulē ienākot. K: Tā nav nejaušība. Bieži vien tā notiek, lai radītu noteiktu problēmu ģimenē un spiestu to attīstīties, lai arī tas ir sāpīgi. ... Es ieteiktu mātei nodarboties ar pašas garīgo veselību. Rezultātā viņa, ikdienā satiekoties, ar slimo bērnu spēs dāvāt viņam sava harmoniskā līdzsvara gaismu. Ja mātei izdosies pārveidot SAVU garīgo komponentu, bērns noteikti atpazīs viņā Dieva Mīlestību un dziedinās sevi ar viņa dzīvē apkārt esošo principu palīdzību. 1004 Indigo bērni. K: šie bērni nav lineāri, bet konceptuāli. Viņiem ir sarežģīti iedzīvoties lineārās apmācības sistēmā. Atbildot stundās, viņi jau redz namu kopumā, bet skolas sistēma tiecas parādīt viņiem katru ķieģeli, neparādot pašu namu. 1005 Indigo bērni. Es kā skolotāja (Toronto, Kanādā) maz redzu bērnos Indigo bērnu iezīmes, varbūt tādu ir vairāk pie Zemes poliem? K: Tā tas ir. Atrašanās vieta iespaido C-ku potenciālo apziņu. Arī tavā klasē ir Indigo, tikai rajons, kurā tu dzīvo vairāk ir piemērots, lai vecāki paši intuitīvi zinātu, kā jāaudzina bērni. Atceries Indigo postulātu: viņu uzvedības manieres, kas liekas grūtas esam, atrodas tiešā atkarībā no viņiem apkārt esošā gan mājās, gan skolā. Indigo nav grūti bērni, ja viņus ciena un dod izvēles iespējas. Tu un vecāki to intuitīvi dara, un tāpēc tu nejūti problēmas. Citur ir savādāk. 1006 Kādai jābūt nākotnes izglītībai? K: Neviena būtne (būtība) nevar pareģot nākotni, taču mēs varam piedāvāt enerģijas potenciālus, kas izriet no jūsu pašreizējās darbības. Potenciālā nākotnes izglītība - nākošā paaudze noliks visu savās vietās. Tā būs dinamiska sistēma, kuras ietvaros bērni varēs mainīt klases semestra laikā. Klasi pēc klases. Skolotājam būs tikai viens mērķis nobeidzot semestri bērniem būs jābūt apguvušiem noteiktus jēdzienus un jāpierāda, ka viņi zina, kā apgūt visu nepieciešamo. Saskaņā ar skolnieku grupas kolektīvo lēmumu, katra klase varēs kontrolēt, cik laika tam ir nepieciešams. Klases, kas būs ātrāk apgūvuši semestrī paredzēto, ies garākā brīvlaikā. Vēl klases iegūs tiesības kolektīvi atskaitīt skolēnus, kas novirza viņus no mācīšanas procesa vai arī sniegt individuālu palīdzību atpaliekošajiem. Tādējādi paši bērni sistēmas vietā izlems, kas iederas viņu klasē. Tā būs spēku sniedzoša sistēma nepārtrauktā skolotāja vadībā. Tātad nākotnē mācīšanās ļoti atšķirsies no šodienas apmācības, kad sistēma pārvalda skolēnus. Nākotnē skolēni paši vadīs sistēmu. 1007 Vakcinācijas. Priekšnoteikums vakcinācijām ir vienkāršs. Vakcinācija strādā bioloģijai, un tas ir palīdzējis likvidēt vai gandrīz uzvarēt nāvi nesošās slimības un izglābt daudzas dzīvības uz Zemes. Tas strādāja, bet vai strādās? Tajās formās, kādas tās bija izstrādātas pirms 50 gadiem, turpinās strādāt. Tagad ir mēģinājumi izveidot preparātus, kas palīdzētu apturēt 17-18 slimības uzreiz, 7-8 slimību vietā kā agrāk. Mūsu padoms: Vajag atgriezties pie agrākajiem preparātiem. Citus komponentus vajag noformēt atsevišķi un dod bērnu vecākiem izvēli kādas vakcīnas pielietot. Pastāv kaut kas, ko jūs redzēt nevarat apvienojot pārāk daudzus komponentus rodas jauna, apzināta enerģija. Tas var novest pie tā, ka bērnu šūnu struktūra pilnībā neuztvers šo vakcīnu. Šī vakcīna nepanāks gaidīto, tikai atvērs durvis nelīdzsvarotībai nākotnē. |
Kontaktiespēja:
Lapas izstrāde un uzturēšana: Julita Kluša,
dziedava.lv, 2011.
Kopš 31.07.2022. šajā lapā skatītāji (jeb atšķirīgi IP): 1461, skatījumu skaits: 11999